پیام تبریک مدیر عامل به عنوان قرار گرفتن شرکت جهاد نصر کرمان با رتبه ۷۹ در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران و دومین شرکت پیمانکاری کشور

بسمه تعالی

خدمت مدیران، کارکنان و سهامدارن  محترم شرکت جهاد نصر کرمان

افتخار داریم به استحضار برسانیم،

در بیست و ششمین دوره رتبه‌بندی صورت گرفته توسط سازمان مدیریت صنعتی، وزارت امور اقتصادودارایی و وزارت صمت با حضور بیش از ۲۰۰۰ شرکت برای سال ۱۴۰۱ انجام گرفت، شرکت جهاد نصرکرمان با رتبه ۷۹ در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفت.

” همچنین گروه جهاد نصر کرمان، به عنوان دومین شرکت پیمانکاری کشور معرفی گردید.

یقیناً کسب این جایگاه حاصل تلاش بی‌وقفه شما در مسیر چشم‌انداز ساختار هلدینگی است که وارد مرحله‌ی جدیدی شده‌ایم. لذا، همچنان ایمان راسخ داریم با اعتمادبه‌نفس جسورانه شما، ضمن عبور از «خوب بودن» در کسب‌وکار اقیانوس سرخ، «اعتبار عالی» گروه را در اقیانوس آبی دنبال کنیم.

بدین‌وسیله، همراه با تبریک صمیمانه به شما بزرگواران، یادآور می‌شود، این اعتبارسنجی گروه در یک فرایند معتبر IMI100 و ملی نشان دهنده انتخاب درست سی سال تلاش ما بوده و لازم است اکنون که در جایگاه رقابت‌پذیری با هلدینگ‌های معتبر کشور قرار گرفتیم، با هوشیاری و تدابیر زیر گام برداریم.

  • هرگز با رسیدن به هر قله‌ی موفقیت، تصور پیروزی نهایی نکرده و درصد فتح قلل دیگر کسب‌وکار باشیم.
  • هرگز پایداری نصر کرمان در فرایند درازمدت نسل‌های آینده را به منافع کوتاه‌مدت ترجیح ندهیم و جایگاه ذینفعان گروه را فراموش نکنیم.
  • هرگز از ارزش‌های سازمانی فرهنگ جهادی در بحران‌ها و موفقیت‌ها غافل نباشیم.

باشد که روح بلند شهدای سنگرساز‌بی‌سنگر، که همیشه چراغ راه ما بوده و خواهد بود، در مسیر خدمت به مردم از عملکرد ما خرسند باشند..

عباس حسن زاده

مدیر عامل گروه جهاد نصر کرمان

گالری تصاویر