مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت جهاد نصر کرمان برگزار شد

🔹مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۱۴۰۱/۹/۳۰ شرکت جهاد نصر کرمان در مورخ شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ساعت ۸ صبح با تلاوتی از کلام ا… مجید آغاز شد.

🔹این جلسه با حضور ۸۵ درصدی سهامداران، نماینده‌ی حسابرس مستقل و بازرس قانونی و اعضای هیات مدیره شرکت جهاد نصر کرمان در سالن اجتماعات شرکت جهاد نصر کرمان برگزار شد و پس از اعلام رسمیت جلسه توسط جناب آقای سبحانی رئیس مجمع، این جلسه رسما آغاز شد.

🔹سپس حاج آقا حسن زاده مدیرعامل شرکت جهاد نصر کرمان، گزارش هیات مدیره به مجمع عمومی صاحبان سهام را قرائت نمود. ضمن بیان سیر رو به رشد و سودآوری شرکت در سالیان منتهی به امسال به ویژه در سال جاری و چشم انداز روشن آن در آینده به رویکردهای مهم هیات مدیره شرکت در سال مالی اشاره نمود.

🔹همچنین سردار کارنما رئیس هیئت مدیره به موفقیت های بزرگ جهاد نصر کرمان اشاره کرد و خاطر نشان کرد، همواره این شرکت یکی از شرکت های بزرگ در کشور است که توانسته موفقیت های چشمگیری داشته باشد.

🔹در ادامه مجمع، گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل ارائه و با شور و بررسی پیرامون دستور جلسه با اتفاق آراء تصمیمات زیر اتخاذ گردید:

🔹صورت‌های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۹/۳۰ مورد تصویب قرار گرفت.

🔹موسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر و موسسه حسابرسی آرشین حساب به‌ ترتیب به عنوان بازرس اصلی و علی البدل شرکت برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۹/۳۰ انتخاب شدند.

🔹روزنامه‌ جمهوری اسلامی و ندای وحدت به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های شرکت انتخاب شد.

🔹همچنین با رای سهامداران، اعضای هئیت مدیره به شرح زیر انتخاب شدند:
۱- آقای عباس حسن زاده
۲- آقای علی کریم زاده کارنما
۳- آقای جواد سلطانی نژاد
۴- آقای سهراب بلوچی
۵- شرکت حفاری و اکتشاف تلاشگران فرتاک

🔹در خاتمه از تلاش‌های اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و کارکنان شرکت، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

🔹شایان ذکر است جلسه مجمع عمومی عادی سالانه جهاد نصر کرمان ساعت ۱۱:۲۰ با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص) خاتمه یافت.